Reference:


Rezultati strank:


Skupaj sva trenirala 6 mesecev. Rezultat je bil izguba 10 kg maščobne mase, istočano pa je pridobil 4 kg mišične mase.
Teža in procent maščobne mase pred prvim treningom: 86'5 kg, 24% maščobni indeks
Teža in procent maščobne mase po zadnjem treningu: 80,5 kg, 13% maščobni indeks


Njegov glavni cilje je bila izguba maščobne mase, hkrati pa pridobiti malo mišične mase. Po petih napornih mesecih je rezultat izguba 9 kg maščobne mase, istočano pa je pridobil 3 kg mišične mase.
Teža in procent maščobne mase pred prvim treningom: 85 kg, 19% maščobni indeks
Teža in procent maščobne mase po zadnjem treningu: 78 kg, 11% maščobni indeks


Skupaj sva trenirala 3 mesece. Njegov glavni cilj je bil pridobitev kondicije, nabrati nekaj mišične mase in izgubiti maščobo. Po končanem ciklu treningov sva dosegla željeni cilj. Največji napredek je dosegel pri kondiciji, saj je popravil srčni utrip iz 102/min na 69/min.
Teža in procent maščobne mase pred prvim treningom: 80 kg, 14% maščobni indeks
Teža in procent maščobne mase po zadnjem treningu: 79 kg, 10% maščobni indeks

Moja preobrazba:

Po sanaciji poškodbe noge, katera mi je oteževala treninge v zadnjih mesecih preteklega leta 2014, sem dobil motivacijo in nov zagon, s katerim sem se odločil, da se spravim nazaj v formo in dokažem, da se jo da doseči na zdrav način. Po treh mesecih vsakodnevnih treningov, brez kakršnih koli diet, samo z uravnoteženo prehrano, sem prišel do željenih rezultatov.
Teža in procent maščobne mase pred prvim treningom: 74 kg, 20% maščobni indeks
Teža in procent maščobne mase pred prvim treningom: 66 kg, 9% maščobni indeks